Activități

A1 – Managementul proiectului

Este o activitate orizontală ce va contribui la implementarea proiectului, la îndeplinirea obiectivelor și la realizarea indicatorilor prevăzuți.

A1.1. Monitorizarea, evaluarea și raportarea activităților propuse, precum și a rezultatelor

A1.2. Supervizarea derulării procedurilor de achiziție

A1.3 Managementul resurselor umane implicate în proiect

A1.4 Gestiunea documentelor

A1.5 Elaborarea rapoartelor tehnice și financiare aferente proiectului

Activitatea A1 se va desfășura pe întreaga perioadă de implementare a proiectului (lunile L1-L8) și contribuie la  O1, O2 și O3.

A2 – Activitatea de comunicare şi promovare

A2.1 Elaborarea strategiei de comunicare pentru proiect

A2.2 Realizarea template-urilor elementelor de identitate vizuală și a materialelor de informare și promovare

A2.3 Diseminarea activităților și a rezultatelor proiectului, în mediile on-line și off-line, prin materiale informative (afișe, flyere, mape, pliante, website spațiu de coworking etc.)

Activitatea A2 se va desfășura pe întreaga perioadă de implementare a proiectului (lunile L1-L8) și contribuie la  O1, O2 și O3.

A3 – Activitatea de formare și dezvoltare a competențelor antreprenoriale și manageriale ale studenților și absolvenților UDJG

A3.1. Contribuția SAS UGAL la elaborarea unei strategii antreprenoriale a UDJG, cu referire la elementele legate de cadrul legal și forme juridice de organizare a activității antreprenoriale, surse de finanțare a acestora, elemente și studii de caz de marketing, publicitate, branding etc.

A3.2 Curs – Înființarea și administrarea societăților comerciale (minim 25 cursanți)

A3.3 Curs – Expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene (minim 25 cursanți)

A3.4. Realizarea de consiliere privind aspectele legale, pregătirea unui plan de afaceri și modalități de accesare a fondurilor publice

Activitatea A3 se va desfășura în perioada lunilor L2÷L7 și contribuie la  O1.

A4 – Înființare SAS-HUB – spațiu de coworking pentru stimularea potențialului creativ și inovator din UDJG

A4.1. Configurarea unei rețele de mentori (identificare, atragere, bază de date, plan de lucru) la nivelul UDJG

A4.2 Încheierea de acorduri de colaborare și/sau parteneriat, care susțin inițiativele antreprenoriale ale studenților și absolvenților UDJG, cu instituții de învățământ, agenți economici, instituții publice, organizații non-guvernamentale etc.

A4.3 Dezvoltarea platformelor online din cadrul UDJG – UGAL JOBS (http://jobs.ugal.ro/), EDU.CSED (https://edu.csed.ugal.ro/) etc. cu module aferente domeniului antreprenorial.

A4.4. Întocmirea documentației privind crearea unui spațiu de coworking (SAS-HUB) pentru desfășurarea de activități antreprenoriale și de cercetare, cu asistență și expertiză de la IOSUD-UDJG și Platforma de cercetare multidisciplinară ReForm-UDJG. Documentația va fi aprobată de către conducerea UDJG și Consiliul executiv al Societăţii Antreprenoriale Studențești din Univ. “Dunărea de Jos” din Galați (SAS-UGAL).

Activitatea A4 se va desfășura în perioada lunilor L2÷L7 și contribuie la  O2 și O3.

A5 – Sprijinirea activității întreprinderilor simulate și realizarea de stagii de training în întreprinderi simulate

A5.1 Reactivarea unei întreprinderi simulate (IS) pe baza transmiterii formularelor de continuare a activităților către centrala firmelor de exercițiu din România (ROCT).

A5.2. Desemnarea managerilor, întocmirea organigramelor și alocarea responsabilităților studenților și absolvenților selectați, stabilirea metodologiei specifice activităților firmelor simulate.

A5.3 Realizarea de stagii de training în întreprinderea  simulată reactivată (minim 30 de participanți).

Activitatea A5 se va desfășura în luna L2 și L5 contribuie la  O2.

A6 – Organizarea și desfășurarea de evenimente de antreprenoriat cu reprezentanți ai mediului de afaceri

A6.1 Organizare eveniment BNI Galați-Brăila – Business Network International (organizație internațională a oamenilor de afaceri la nivel mondial, http://bni-romania.com/ro-RO/index )

A6.2 Organizare eveniment GBBC (Galați-Brăila Business Center) – eveniment prin care se distribuie informații, idei de business, oferte de bunuri și servicii

A6.3 Implicarea în organizarea  Ediției a II-a a Conferinței Române pentru Antreprenoriat și Inovare, Galați, eveniment național dedicat antreprenoriatului multi-disciplinar și antreprenoriatului social și de impact comunitar

A6.4 Organizarea unui eveniment sub egida Future Makers – program educațional de antreprenoriat, cu participare la ateliere de antreprenoriat, competiție de idei de afaceri, incubare intensă cu mentorat și training-uri de sprijin comunitar peer-to-peer.

Activitatea A6 se va desfășura în perioada lunilor L5÷L7 și contribuie la O2 și O3.

A7 – Târg pentru expunerea de planuri de afaceri și rezultate ale cercetării din UDJG

A7.1.Organizarea unui târg în vederea prezentării de idei de afaceri și rezultate ale unor proiecte de diplomă/lucrărilor de disertație, proiecte/lucrări la sesiuni ştiințifice, cu potențial de a se transforma în inițiative antreprenoriale.

A7.2. Masă rotundă cu titlul “Oportunități de valorificare a cercetării din UDJG prin antreprenoriat”, cu reprezentanți ai companiilor din regiunea Sud Est, în spațiul de coworking.

A7.3 Premierea planurilor de afaceri și a posterelor științifice care reprezintă inițiative antreprenoriale de succes

A7.4. Oferirea de stagii de internship la companii de succes din regiune

Activitatea A7 se va desfășura în perioada lunilor L6÷L8 și contribuie la O2 și O3.